Kuokkalankosket - Kalastajan ykköspaikka Pirkanmaalla

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Carrot porkkana vavat  (Luettu 2381 kertaa)

0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.

Koukuttaja

• Tyhjän Pyytäjä
  • *
  • Poissa Poissa
  • Sukupuoli: mies
Carrot porkkana vavat
« : 16.07.13 - klo:21:59 »
Kiitokset onnittelusta. :)
Porkkanakeppi on tosiaan vapa. Tarkemmin Carrot Stix Gold 6' 3".
Vapa ollut käytössä useamman vuoden (useita satoja reissuja). En oo päässy vielä takuuta kokeileen(25v), joten todella hyvin on kestänyt. Erittäin kevyt ja tunnokas vapa joka selvästi parhaimmillaan jigikalastuksessa(liitsit myös), pelaa toki muutenkin koskihommissa kivasti. Yksiosaisuus on vavan huonoin puoli, ja harmittaa monesti.
No menipäs melkoseks mainostamiseksi... Makuja on monia, ite oon tykänny.
tallennettu

Kirjo79

• Vieras
Carrot porkkana vavat
« Vastaus #1 : 17.07.13 - klo:12:24 »
Joo, kyllä hyvää vapaa saa mainostaa, itte olen kuullu noista pelkästään hyvää, perhopuolella ku noita ei oo niin en oo päässy testaamaan, onkos noi vavat kaikki ns. yks osasia vai vaan noi lyhyemmät kepit.. ? Perhostuksessahan on tullu tuo nano tekniikalla tehdyt vavat mutta siitä en sitten tiedä kuinka hyviä ovat, ku yleensä ostan vavat testaamalla ne ensin ja noita ei oo käteen sattunu vaikka airflonkin maahantuojan kanssa olen keskustellu...
tallennettu

Koukuttaja

• Tyhjän Pyytäjä
  • *
  • Poissa Poissa
Carrot porkkana vavat
« Vastaus #2 : 17.07.13 - klo:20:44 »
Muutamat porkkanat mitä oon käsissä pitäny on ollu 1-osasia (8-jalkanen ollu pisin), en oo viä törmänny useempipalaseen yksilöön missään... Mahtasko valmistustekniikka määrätä yksiosaisuuden? Vähän arvailun makua tässä kuitenkin on...
Kuulostaapa hyvältä toi vapojen testaamisen mahdollisuus ennen ostoa... jos tarkotat ihan tositoimissa testaamista? Onko toi ihan yleisesti mahdollista, vai vaatiiko jotain erityistä?
tallennettu

Kirjo79

• Vieras
Carrot porkkana vavat
« Vastaus #3 : 18.07.13 - klo:08:54 »
Joo ittekin mietin tuota materiaalia, että voipi olla ettei kestä kaksi osaisena, että edelleen tehään tuote kehittelyä tuon kohdalla jos se vaan on mahdollista.. Toiseen vastaan, että ei saa, ittelle kyllä pamahtelee uusia vapoja eräältä merkiltä käteen mut muut ei saa tai voi saada mut se vaatia tiettyjä juttuja, ehkä jos olet eumerilla vieraana merikarvialla antaa eumerin pojat välineitään testata kenen tahansa muuten ei...
tallennettu

Kirjo79

• Vieras
Carrot porkkana vavat
« Vastaus #4 : 18.07.13 - klo:10:14 »
Se putosi pois et esim. Echo merkin vapoja voi mältissä testata mut aina mukana näiden välittäjä ja toki erilaiset demopäivät on perho puolella lisääntyneet todella paljon... Ja esim. mun vapoja olen antanu testata ja jopa lainaks antanu...
tallennettu

Koukuttaja

• Tyhjän Pyytäjä
  • *
  • Poissa Poissa
Carrot porkkana vavat
« Vastaus #5 : 18.07.13 - klo:11:14 »
Ok. Kiitokset infosta, en oo siis missannu vahingossa mahdollisuutta testaukseen.  :)
tallennettu

Admin

• Ylläpitäjä
  • Isomus
  • Poissa Poissa
Carrot porkkana vavat
« Vastaus #6 : 18.07.13 - klo:19:53 »
Jatketaan täällä keskustelua Carrot vavoista.

Aiempi keskustelu oli Kalastuskilpailu 2013 puolella johon keskustelu kalastusvälineistä ei oikein sovi.

Keskustelu lähti siis täältä
... hieno vapa, onkos tuo jo niitä porkkana keppejä, näyttäs hieman siltä.. ?

http://www.kuokkalankosket.net/forum/index.php?topic=1395.0

tallennettu