Kuokkalankosket - Kalastajan ykköspaikka Pirkanmaalla

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kuokkalankosken suu yksityisalueella???  (Luettu 214 kertaa)

0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.

Kuhastaja

• Tyhjän Pyytäjä
  • *
  • Poissa Poissa
Kuokkalankosken suu yksityisalueella???
« : 16.08.17 - klo:17:51 »
Pari päivää sitten olin heittelemässä Kuokkalankosken suulla Pyhäjärven rannassa, jossa olen käynyt monta kertaa aikaisemminkin. Minkäänlaiselle piha-alueelle en mennyt enkä ole koskaan mennytkään. Siinä aikani heiteltyäni tuli järveltä soutuveeneellä luokseni mies huutaen jo kaukaa: "pois sieltä se on yksityisaluetta!"
Ukon tultua lähemmäs rantaa vastasin hänelle rauhallisesti, että kyseisellä paikalla saa kalastaa, enkä ole kenenkään tontilla. Miekkonen vastasi minulle, että olen väärässä ja minun pitää lähteä välittömästi tieheni.
Sanoin etten ole lähdössä paikalta pois, ja kehotin ukkoa ottamaan asioista selvää. Kysyin häneltä lisäksi, onko hän itse kyseisen "yksityisalueen" omistaja vai miksi muuten hän tulisi tuntemattomalle leuhottamaan tällaisesta asiasta.
Ukkeli vastasi minulle olevansa "yksityisalueen" omistajan "hyvä ystävä" ja kertoi kaverinsa valittaneen hänelle siitä kun ihmiset käyvät kalassa "hänen pihallaan".  ???
Sitten mies kertoi että hänen ystävänsä talolla on kuulemma käynyt varkaita, ja pyysi minua kertomaan nimensä hänelle. Niin tyhmä en kuitenkaan ole, että olisin kertonut. Ukkeli alkoi nyt tosissaan raivoamaan ja uhkasi soittaa poliisit jos en kerro nimeäni. Tässä vaiheessa ajattelin että kyseessä on toivoton tapaus, ja lähdin vetäytymään ylävirtaan kohti vanhaa siltapilaria, jonne ukko ei voinut minua soutuveneellään seurata.
Että sellainen tapaus tällä kertaa.  :-\ Eipä ole muuta sanottavaa...  ???
« Viimeksi muokattu: 16.08.17 - klo:17:53 kirjoittanut Kuhastaja »
tallennettu