Kuokkalankosket - Kalastajan ykköspaikka Pirkanmaalla

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Saalista välikoskelta 2013  (Luettu 3710 kertaa)

0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.

RR80

• Smoltti
  • **
  • Poissa Poissa
Saalista välikoskelta 2013
« : 23.06.13 - klo:19:28 »
Tunnustaako kukaan saaneensa saalista (kirreä/Taimenta) välikoskelta 2013 kesän aikana?... hiljaista on ollut.. tosin niin on Katepalillakin ainakin omalla kohdallani..
tallennettu

Konkari12

• Smoltti
  • **
  • Poissa Poissa
  • Sukupuoli: mies
Vs: Saalista välikoskelta 2013
« Vastaus #1 : 23.06.13 - klo:20:14 »
Juu en määkään oo saanut koko koskilta yhtään "syötävää" kalaa, ja vispannut olen yhteensä yli 25h. Mutta kyllä sitä alkaa ehkä kohta tulemaan
tallennettu

RR80

• Smoltti
  • **
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2 : 23.06.13 - klo:20:29 »
Itselläni ehkä 50h vispaamista ja saldona yksi mitallinen kuha. Hyvää oli 50h vispaamisen jälkeen :)
tallennettu

Kirjo79

• Vieras
« Vastaus #3 : 23.06.13 - klo:20:56 »
On tuolta saatu ja onneks ittellä ei ihan noin suuria vaikeuksia oo kirjoo tai taimenta saada mut kuten kymmeneen kertaan olen sanonu saalismäärät on vähentyny lohikalojen osalta parin vuoden aikana aika monelta jonka kanssa olen tekemisissä ollut niin suht paljonkin, joten en yhtään ihmettele jos kalaa ei oo noussu normaalisti... Ja tosiaan todella pitkä kokemus lempäälän koskistakin on...
tallennettu

JP

• Isomus
  • Poissa Poissa
« Vastaus #4 : 24.06.13 - klo:08:54 »
Välikoskella en itse ole saanut kontaktia kaloihin sen jälkeen kun kalastusalue muuttui. Ennen muutosta muutamat kirre karkuutukset onnistuin paikassa tekemään.

Muuten tämän vuoden saldo on kalastusaikaan nähden säälittävä 2 kirjoa ja yksi mitallinen kuha.
tallennettu

kalavaras

• Kojamo
  • Poissa Poissa
  • Sukupuoli: mies
« Vastaus #5 : 24.06.13 - klo:09:33 »
välikoskelta itse karkuuttanut 2 kirjolohta ja kaveri saanut 1 käyntejä taitaa siellä olla 4 tai 5. viime vuonna olis ollut aivan erimeininkin. kyllä tuo uus rajapyykki pitää meikäläisen pois sieltä. Katepaalilla, ei kyllä kalaa oo paljon tullu mutta muualta kyllä ihan kiitettävästi :)
tallennettu
Vaapun pesijöistä se kaikkein kovin!